Niezrozumienie różnych elementów marketingu artykułów może wyrządzić Twojej firmie wiele szkód.
Zamiast martwić się o to, czego nie wiesz, dlaczego nie zbudujesz tego, co wiesz, zaczynając od wskazówek marketingowych artykułu w tym artykule i bardziej zainteresuj się tymi zasobami, które mogą Ci pomóc.Zakończ przekonujące wezwanie do działania. Zawsze kieruj czytelników do jakiegoś działania, używając kreatywnych sposobów, takich jak przyciski lub linki. Ten rodzaj wyświetlania prawdopodobnie zachęci czytelników do działania na podstawie informacji.Bądź przystojny i przyjazny we wszystkim, co robisz. W całym artykule powinieneś zawsze pozwalać swojej osobowości zabłysnąć, ale nie zapomnij o tym również w innych formach komunikacji. Zawsze powinieneś mieć ten sam styl dla artykułów, opisów blogów, komentarzy, e-maili i wszystkiego, co dotyczy innej osoby.Aby odnieść sukces podczas marketingu artykułu, musisz być wyjątkowy w swoim podejściu marketingowym. Ludzie nie chcą widzieć tego samego artykułu napisanego na pięć różnych sposobów. To bardzo nudne i nieprzyjemne widzieć zwrócony materiał. Tworzenie nowego i interesującego materiału, który jest napisany w zachwycający i atrakcyjny sposób, to najlepszy sposób na promowanie artykułu.Dobrym pomysłem jest mieszanie rodzajów artykułów, które piszesz, aby mieć różnorodność do wyboru. Nie pisz po prostu artykułów typu „pytania i odpowiedzi”� lub poradników „jak to zrobić”. Zmień te style lub wrzuć listę „top 10″. Przechodź przez różne typy i zobacz, które przyciągają najwięcej uwagi.Twoje artykuły powinny być odpowiednie do linków i słów kluczowych. Musi istnieć widoczny związek między artykułem, tytułem, linkami i słowami kluczowymi. Jeśli wydaje się, że sprawy nie toczą się w sensowny sposób, wyszukiwarki będą zdezorientowane.Gdy zdobędziesz więcej doświadczenia jako marketer artykułów, zaczniesz poznawać nowe możliwości zwiększania ruchu. Nie powinieneś jednak korzystać z tych okazji, chyba że jesteś absolutnie gotów poświęcić niezbędny czas, aby przejrzeć nową kampanię, ponieważ zrobienie czegokolwiek tylko w połowie zakończy się niepowodzeniem.Nie próbuj przekazywać cudzej pracy jako własnej.
Złotą zasadą w marketingu artykułów jest bycie oryginalnym.
Twoje treści muszą należeć do Ciebie, w przeciwnym razie zdobędziesz w branży reputację złodzieja treści, a Twoja nowo odkryta kariera dobiegnie końca, zanim się zacznie.Skorzystaj z tysięcy internetowych blogów, e-zinów, internetowych witryn wideo i witryn poświęconych stylowi życia, które polegają na generowaniu i przesyłaniu treści przez użytkowników. Możesz przesłać pouczający i intrygujący artykuł, który może przyciągnąć ruch do Twojej witryny, docierając do różnych osób i potencjalnych nowych rynków.Nie zniechęcaj się, jeśli nie możesz uporządkować myśli w swoim artykule. Każdy od czasu do czasu doświadcza jakiejś formy blokady pisarskiej. Nie zmuszaj się do pisania, jeśli jesteś sfrustrowany; przejdź do innej czynności, a potem wróć do niej później. Najlepiej jest najpierw pomyśleć o temacie, a potem od niego odejść.Promowanie swoich artykułów to coś, o czym nie wolno zapomnieć po tym, jak poświęciłeś tyle czasu i energii na ich pisanie! Sprzedawaj je swoim klientom w biuletynie i korzystaj z tweetowania o artykułach (nie zapomnij o linku do artykułu!). Możesz od czasu do czasu połączyć swój artykuł z blogiem.Marketing artykułów – spróbuj użyć odmian zdań w swoich artykułach! Nie używaj tylko wszystkich długich lub wszystkich krótkich zdań w swoich akapitach. Używaj trochę różnorodności w swoich zdaniach, dobrze sprawdza się mieszanka długich i krótkich zdań. Utrzyma przepływ, do którego Twoi czytelnicy będą mogli się łatwo dostać, a następnie będą chcieli przeczytać Twoją treść do końca.Możesz zwiększyć wpływ swoich artykułów, opowiadając z nimi historie lub anegdoty. Czytelnicy uwielbiają narrację. Kiedy przeczytają Twój artykuł, zwrócą większą uwagę, jeśli będą śledzić historię. Oczywiście pisanie dobrej historii to specjalistyczna umiejętność. Zajmuje więcej wysiłku niż niektóre inne formy pisania artykułów marketingowych. Dodatkowa popularność artykułów narracyjnych może być warta wysiłku.Marketing artykułów może być nieco mylący dla tych, którzy nie są świadomi tego procesu, ale gdy zaczniesz się o nim więcej uczyć, dostaniesz proces i wszystko, na co on działa. Musisz wiedzieć, jak to działa i działa to dobrze, a wskazówki zawarte w tym artykule są świetnym źródłem, od którego można zacząć.