Marketing artykułów to proces promowania Twojej witryny poprzez tworzenie i dystrybucję własnych treści.
Może to być jeden z najuczciwszych i najskuteczniejszych sposobów na podniesienie profilu Twojej witryny. Nie potrzeba też talentu powieściopisarza ani szybkości dziennikarza, by zrobić to dobrze. W tym artykule znajdziesz kilka wskazówek dotyczących łatwego i skutecznego marketingu artykułów.Prowadź biuletyn e-mailowy i otrzymuj zapisy na swojej stronie. Biuletyn e-mailowy umożliwi Ci regularny dostęp do potencjalnych klientów w ich skrzynce e-mailowej. Nie muszą nawet przechodzić do Twojej witryny, aby dotrzeć do nich z newsletterem. Podaj im świetne informacje i zakończ z linkiem do Twojej witryny; oni odwiedzą.Utwórz przewodnik krok po kroku, który możesz zastosować, gdy próbujesz promować swoją witrynę lub produkty. Firmy, które dobrze sobie radzą, to firmy, które zostały stworzone od podstaw, co oznacza, że ludzie stojący za firmą zaczynali od kompleksowego planu, a następnie podążali ścieżką do sukcesu.Zastanów się nad płaceniem innym, aby zrobili Twój artykuł marketingowy, gdy zaczniesz na dobry początek. Umożliwia to sprzedaż hurtową. Usługi takie jak Amazon Mechanical Turk ułatwiają zlecanie tysięcy artykułów wysokiej jakości i ich wykonanie w ciągu kilku dni. Pamiętaj tylko, aby wstępnie zakwalifikować swoich pracowników, w przeciwnym razie utoniesz w spamie.Nie poddawaj się przymusowi rzucania indeksów tylko jednym artykułem. Dostępnych jest tysiące tematów, więc stworzenie unikalnego portfolio powinno być łatwe. Łatwo ulec pokusie, aby raz po raz przesyłać ten sam artykuł do ogromnej liczby indeksów.
Unikaj tego, ponieważ wyszukiwarki mogą obniżać twoje rankingi.Pozbądź się oprogramowania do liczenia słów.
Skoncentruj swoje pisanie na dokładnych wyjaśnieniach i informacjach, uwzględniając tylko te treści, które uważasz za najważniejsze. Jeśli twój artykuł jest dłuższy lub krótszy niż pierwotnie zamierzałeś, jest to dopuszczalne. Trzymaj treści ciężkie, a liczba słów nie będzie miała tak dużego znaczenia.Opowiedz osobistą historię. Czytelnicy uwielbiają dowiedzieć się więcej o autorze artykułu, więc jeśli możesz wrzucić osobistą historię z trafnością do swojego artykułu, zrób to! Sprawia, że czytelnicy czują się bardziej godni zaufania, ponieważ jesteś otwarty na dzielenie się z nimi własnymi historiami.Publikowanie jest celem marketera artykułów. Witryny, blogi i inne katalogi do przechowywania treści i linków do Twojej witryny są niezbędne. Pamiętaj, że każda witryna ma swój własny zestaw warunków, więc przeczytaj je i przestrzegaj uważnie.Staraj się unikać zbytniego rozprzestrzeniania się, gdy pracujesz, aby stać się odnoszącym sukcesy sprzedawcą artykułów. Nie musisz rejestrować się w każdej witrynie ani przesyłać artykułów do każdego znalezionego katalogu. Mądrze wybieraj swoje bitwy, ponieważ będziesz musiał umieścić wiele szczegółów na każdym szlaku, który zaczniesz płonąć.Przed wprowadzeniem artykułu na rynek warto przyjrzeć się, jakie artykuły w tej samej niszy zostały już opublikowane. W ten sposób łatwo jest zidentyfikować i dostosować tematy i podejścia, które odniosą sukces.Kluczem do marketingu artykułu jest stworzenie artykułu, który ktoś będzie chciał przeczytać. Niestety niektóre tematy są tak nudne, że prawie nikt nigdy nie będzie chciał o nich czytać, bez względu na to, jak dobry jest artykuł. Trzymanie się ekscytujących przedmiotów znacznie ułatwi ci pracę.Marketing artykułów może wydawać się ryzykowny, ponieważ tak wiele zależy od jakości i skuteczności wytwarzanych artykułów. Jak pokazał ten artykuł, stworzenie skutecznej, imponującej strategii marketingowej artykułu może być łatwiejsze niż myślisz. Dzięki takim wskazówkom możesz wykorzystać artykuły, aby zwiększyć ruch w witrynie i zdobyć potencjalnych odwiedzających.